En blondins dagbok

Ny glass

Kategori: Allmänt

Tisdagen den 22/5-2012

Usch och fy vad lugnt och tråkigt det är på jobbet just nu. Vart har alla shoppingsugna männsikor tagit vägen? Det är ju dop/konfirmation/examen/studenten/bal/bröllop mm på gång i dessa tider. Eller är det bara så illa att alla är utan pengar och väntar på lönen den 25/5?

Idag jobbade jag 4.5 timme och när jag slutade för dagen så åkte jag förbi mamma och pappa och sa hej.
När jag kom hem så var älsklingen redan igång och målade i det fina vädret.
Så jag åt lite sallad till middag och sedan gjorde jag honom sällskap. Nu är nästan allt målat en gång, nu ska allting bara målas en gång till ;) Hoppas det blir klart till semestern iallafall ;)

Tog en liten pause i solen, smakade på den nya glassen från GB "88:an". Mmmm så god den var, riktigt mumsig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: