En blondins dagbok

Julkortsfotografering och julfest

Kategori:

Lördagen den 15/12-2012
 
Började dagen med att plåta Molly till årets julkort. Hon är ju sån linslus vår lilla tjej. Verkligen älskar att vara med på kort. Så det blev en hel del bra bilder =)
 
Vår lille tomtenissa Molly ♥
 
 
 
 
 
 
Ikväll är jag bjuden på julfest med jobbet. Vi ska hem till chefen och äta spansk tapas. Under tiden så ska Magnus och Molly hem till min mamma och pappa och käka mm.
Så idag tänkte jag dricka lite för första gången på över 1 år. Undrar hur det ska gå? Ett eller två glas skumpa kan ju vara trevligt ;)
Strax innan kl 18.00 hämtade vi upp Julia sen så körde Magnus oss till Madde.
Fick skumpa som välkomst drink =) sen så blev det lite mingel, trevligt att träffa alla kollegor. Hinna prata lite mer än när man är in till dem på jobbet lite då och då. Efter maten spelade vi julklappsspelet och drack ännu mera skumpa. Sedan avslutade vi kvällen med frågesport, vi tävlade i lag. Vid tolvtiden tackade jag (som så många andra) för mig och Magnus kom och hämtade mig.
Det var en mycket  trevlig kväll som bjöd på en massa skratt. Hoppas vi kommer att göra om detta snart igen ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: