En blondins dagbok

Vinterkräksjukan välkommen

Kategori:

Torsdagen den 6/12-2012
 
Jag har känt mig lite konstig i några dagar, ovanligt trött osv. Och på morgonen på torsdag när jag matade Molly så kom den värsta spyan jag någonsin varit med om. Vilket tryck! Den flög säkert 1.5 m över sängen. Stackars liten =(
Tänkte att det bara var någon tillfällig sådan men en stund senare kom nästa, även den med samma tryck. Vad är detta? Har Molly fått magsjuka?!
Eftersom jag själv inte heller mådde helt hundra så ringde jag Magnus och bad honom att komma hem. Så han kunde hjälpa mig med Molly.
 
Denna dag bestod mest av att sova/vila, torka spy efter Molly och se till att få i henne mat (som hon tyvärr inte fick behålla). Trots detta så var hon ändå rätt pigg, så det var skönt.
 
Det blev ett tidig kväll för oss....
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: