En blondins dagbok

Då var det Magnus tur...

Kategori:

Lördagen den 8/12-2012
 
Jag är fortfarande inte bra, spydde 2 gånger till igår kväll. Men har fått sovit hela natten iallafall. Men vem vaknade och mådde dåligt i morse då? Magnus så klart. Stackarn, idag var det hans tur att springa på toa. Snacka om otur, hela familjen åkte på det, vinterkräksjukan. Hoppas att vi slipper det efter detta.
Vi var helt utslgan idag jag och Magnus. Det är tur att vi har en så snäll dotter annars hade det aldrig gått. Vi har mest legat i sängen el på soffan med en hink vid sidan.
Fick be min pappa åka och köpa proviva, blåbärssoppa, lättdryck, bananer mm som är skonsamt och snällt mot magen. Men knappt det fick vi behålla. Och energin är på topp, NOT! Har aldrig känt mig så dålig!
 
Mina sjuklingar
 
 
Att äta på handen det är gott det ;)
 
 
Det bästa man har det sätter man på bordet ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: