En blondins dagbok

Då var det min tur...

Kategori:

Fredagen den 7/12-2012
 
Molly spyr fortfarande en hel del men inte alls sånna där långa med tryck ;) Så det känns bra. Äter dock sämre, vilket i för sig kan vara förståligt.
Tänkte att det skulle göra oss gott att få lite frisk luft, så vi klädde på oss och gick ut på gården och skottade snö. Det har ju kommit en hel del dessa dagar. Nu får det väl vara bra med snö....
 
Mina gofisar
 
 
 
 
Det hade kommit en hel del snö under dessa dagar
 
 
Skotta är roligt tycker Magnus ;)
 
 
Men visst är det vackert med all snö, så fint!
 
 
Molly ♥
 
 
När vi kom inte så kände jag mig plötsligt jätte dålig och trött. Så jag kröp ner i sängen och sov ett par timmar. Medan Magnus och Molly satt i tv-rummet och tittade på tv. Vaknade av att jag kände att jag måste gå på toa. Och då kom det, nu var det tydligen min tur, min tur att få vinterkräksjukan. Det kan vara bland det värsta och äckligaste jag varit med om. Tur att jag hade mobilen med mig in, så jag fick ringa på Magnus och be honom komma med skurhink och mopp. Sen var det bara att sanera hela badrummet....
 
Kände mig såååå dålig resten av kvällen, tror att jag orkade vara vaken 1 timme totalt annars så var det i sängen jag låg.
Då har jag och Molly fått det, nu är det bara att hålla tummarna att Magnus slipper det.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: