En blondins dagbok

Mjukglass Mmmmmm......

Kategori: Allmänt

Söndagen den 6/5-2012

Sov till 09.15, käkade frulle för att sedan göra mig i ordning för att åka och jobba. Fick skjuts av älsklingen som skulle åka och handla.
Dagen rullade på rikttigt bra för att vara söndag. Det var en hel delk folk ute och som ville shoppa. Kan det bero på det fina vädret? Hann även göra lite nytta, fylla några nya ställ som ska upp på tis när det är bordsbyte på skönhet.
Blev så sugen på mjukglass när jag jobbade, så när jag slutade så åkte jag och Magnus och köpte oss en varsin.

Årets första mjukglass, så gott!



När vi kom hem så lagade vi middag, tacos samt rullade köttbullar till morgondagen.
Fick snabbesök av Helena som tittade förbi. Vi bestämde oss för att ta en tur till Gävle på torsdag inna jag ska till frissan och sätta i nytt löshår.

Kvällen tillbringar jag och älsklingen i soffan. Vi tittar på fotboll Milan-Inter (Zlatan är kung som alltid). Nu är det dags för mig att lägga ifrån mig datorn och be om lite massage ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: