En blondins dagbok

Fullt upp idag fast jag är ledig

Kategori: Baby shopping

Fredagen den 15/6-2012

Har sovit bättre i natt med handskenorna än första natten. Vaknade bara ca 3-4 ggr i natt av att händerna domnat så att jag inte känner dem och natten innan det var det ca 7-8ggr (ovan). Hoppas att detta kommer att hjälpa och göra att jag slipper detta snart.

Efter att jag hade käkat frulle och gjort mig i ordning så åkte jag och hämtade kusinernas Bella och Julia. Julia hade tid hos tandläkaren kl 11.00 så jag tog med dem dit.

När de var klara så blev de hämtade av sin mormar och själv så gick jag lite på stan. Hade tid för att sätta in nytt löshår kl 12.00 idag men hon ríngde och sköt upp det tills imorgon. Så jag får vara korthårig en dag till....men det ska jag väl klara ;) Får ju en massa komplimanger, konstigt nog...alla tycker att jag ska ha bara mitt egna hår och min egen frisyr och längd, men själv så hatar jag det!

Gick in på Lindex och gjorde lite reafynd till bebisen och till mig själv blev det ett par fjäderörhängen och nya leggins.



Vita leggins/byxor + en body med stjärnor samt en body med ett tryck på gruppen "Kiss".

 ¨

Fick sedan lunch och fikasällskap av Lotta, vi gick till krokanen och åt varsin kycklingburgare med mangodressing och avslutade med en tobleronemazarin. Som alltid när vi ses så har vi en massa att prata om och tiden bara springer iväg. Och klockan 14.45 var det dags för mig att åka vidare. Tack Lotta för en trevlig eftermiddag!

Har tid hos Jennie kl 15.00 för att få nya snygga semesternaglar =)
Så här blev de den här gången....rosa/vitt och silverglitter. Mycket snyggt tycker jag ;)



På vägen hem stannade jag på Coop och handlade en massa gott ur deras delikatesschark som fick bli dagens middag.
Magnus och pappa satt hemma i soffan och tittade på fotboll när jag kom hem. Och efter att vi hade ätit så åkte de in till stan för att titta på fotbollsmatchen mellan Sverige - England på storbilds-tv.


 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: