En blondins dagbok

Struligt

Kategori: Allmänt

Onsdagen den 27/6-2012

Tog tid i natt igen att somna, sov som bäst mellan 04-09 i morse. Bebisen håller igång för fullt nu på natten, trycker på min stackars kissblåsa så jag får springa på toa hela tiden.

Idag skiner i allafall solen, synd att det ska behöva blåsa samtidigt. Hade gärna lagt mig ute i solstolen för att få lite färg. Har aldrig varit så blek en sommar, som denna. Eller ska man våga prova det nyinköpta solariet som pappa har köpt till mig?!

I eftermiddag ska jag åka till Järvsö och göra en prov sminkning på en tjej som heter Anna. Hon ska gifta sig om ca 2.5 vecka och eftersom jag ska res bort så var det ju bra att vi hinner med detta innan.

Har även ringt och bråkat på försäkringskassan, har sökt havandeskapspenning hos dem. Skickade in alla papper för flera veckor sedan men ändå ska det kompliteras hela tiden...orka.
Vet att jag skickade med ett moderskapsintyg (som jag fått av barnmorskan), men ändå så påstår de att de inte har fått något sånt. Ibland undrar jag om de bara vill jävlas med mig. Det är så tråkigt att det ska behöva ta så lång tid, hade gärna velat veta om jag får havandeskap eller inte. Blir lite lättare att slappna av då, bara kunna släppa allting.
 Men vem har sagt att det ska vara lätt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: