En blondins dagbok

Ny bok till samlingen

Kategori: Allmänt

Åkte ner till stan strax efter 14.00 och kl 15.00 dök semesterfiraren Helena upp och gjorde mig sällskap. Vi tog en snabb fika på Nk innan det var dags för mig att gå och jobba i några timmar.
Det märks att det börjar bli tyngre och tyngre att jobba nu. Även om jag bara jobbade ca 4 tim idag så började jag få ont i mina stackars fogar redan efter 2 tim och så ska man gå och ha ont i 2 tim till =( Plus att jag alltid av någon konstig anledning får halsbränna när jag jobbar.

Stannade och handlade på vägen hem. De hade sommarpriser på sommarpocket så då passade jag på att köpa "Två gånger är en vana" av Denise Rudberg.



Hemma så satt Magnus redan bänkad framför tv´n och títtade på fotboll. Värmde lite mat och satte oss åter igen framför fotbollen, snart spelar ju Sverige =)

Gick ju så där för Sverige tyvärr, det var bara kung Zlatan som lyckades sätta ett mål. Ikväll så sög de verkligen det svenska landslaget, pinsamt!
2-1 till Ukraina.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: