En blondins dagbok

Världens bästa pojkvän fyller år

Kategori: Festligheter

Torsdagen den 19/7-2012
 
Grattis världens bästa pojkvän/Magnus på din 30 års dag!!!!
 
 
♥ Älskar dig ♥
 
Tråkigt nog så var Magnus tvungen att jobba idag. Så då har jag fixat här hemma, förberett maten inför kvällen, plockat undan det sista, gjort en fin och förhoppningsvis god tårta, mm. Hann även med en snabbis in till stan för att köpa en vacker blombukett till födelsedagsbarnet.
 
Klockan 17.00 så dök min mamma och pappa upp med blommor och presenter och ca 1 tim senare så kom svärmor och svärfar upp med bilen full av smått och gott.
 
Till middag blev det grillad fläskfilé med hemmagjord potatissallad, sallad, oliver, grekiskt lantbröd mm.
 
 
Och till efterrätt blev det min "sommartårta" med massor av jordgubbar och blåbär, mums!
 
 
 
Blommorna som älsklingen fick av mig
 
 
Blommorna Magnus fick av min mamma och pappa (man skulle kunna tro att vi har handlat i samma butik, men så är det inte. Tror bara att vi har lite samma smak och stil).
 
 
Den stora, grymma och snygga grillen helt i rostfritt som Magnus fick av sin mamma och pappa.
Han fick även en vit orkideé, en utomhusmaskin mot mygg/knott samt en stor och tjock bok om renovering/att fixa hemma osv.
 
 
En ny ytterdörr stod också på önskelistan och en sån kom min mamma och pappa med.
 
 
Och av mig fick han en ny klocka från Gant och ett tv-spel.
 
 
Det tar inte slut med firande idag, utan imorgon så firar vi vidare med att njuta av en middag på Axmarbrygga.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: