En blondins dagbok

Ta hand om Linda dag

Kategori: All about me

Torsdagen den 16/8-2012
 
Idag ska jag ha en riktigt mysig Linda-dag. Mamma har nämligen bjudit och bokat in mig på en salong som ska ge mig både ansiktsbehandling samt fotbehandling. Det ska bli så skönt och det känns välbehövigt. Bara sitta och njuta av att bli ompysslad.
 
Salongen heter "Tidlös skönhet" o ligger i Bollnäs och tjejen som utför behandlingarna heter Jennifer (hon är också gravid så vi hade mycket att prata om). En mycket trevlig, snäll och duktig tjej som verkade veta vad hon höll på med. Mina fötter känns som nya och min hud känns mycket ren och fräsch.
Hon hade dock inte så mycket att säga om min hud då hon tyckte att den var i mycket bra skick, det märktes att jag tog väl hand om den sa hon. Och det gör jag ju verkligen med alla mina krämer, peelingar, oljor, serum, mm.
När jag var klar så passade jag på att boka en tid för färgning av fransar/bryn nästa tisdag. Skönt att slippa göra det själv för en gångs skull.
 
 
Åkte sedan vidare till "Salong Hårfager", där Eva hjälpte mig att sätta in mitt löshår igen. Så nu känner jag mig äntligen lite fräsch och fin igen.
 
Tack världens bästa mamma för den här dagen. Mycket välbehövligt och skönt, kände verkligen att jag behövde detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: