En blondins dagbok

Cafémys i Växbo

Kategori: Allmänt

Söndagen den 22/7-2012
 
Idag är det söndag, vilket innebär att imorgon börjar Magnus jobba och svärföräldrarna åker hem. Eftersom det alltid händer en massa (här hemma) när Rigmor och Leif här (de har ju ändå semester) så tyckte jag att vi kunde hitta på något sista dagen de är här för den här gången. Så vid 16-tiden lyckades jag och Magnus få med dem till Växbo Café för att fika och strosa runt liter.
 
 
 
Hälsinge ostkaka med grädde och sylt
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla verkade väldigt trötta mot kvällen, så vi bestämde oss för att hämta pizza till middag. Sen så var det sov dags i bra tid då vi alla ska upp tidigt imorgon måndag. Magnus börjar jobba kl 07.30 och då tänkte Rigmor och Leif åka hem till Skövde igen. Själv så ska jag palla mig ner till hälsocentralen och ta mitt vanliga blodprov för sköldkörteln.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: