En blondins dagbok

Tjejkväll på jobbet

Kategori: Sminkjobb

Torsdagen den 12/4-2012

Ledig idag igen, i allafall fram till klockan 17. Min vän Helena ska på bröllop i England om två veckor så hon behövde hjälp och smakråd att hitta något att ha på sig. Så jag följde med henne på stan, vi shoppade, käkade lunch och fikade.





Klockan 17.00 så var det dags att börja jobba, förbereda lite inför kvällens "Tjejkväll" då vi på skönhet har 20% på allt hos oss.
Vi bjöd på dryck och lite snacks.



Tjejkvällen började kl 18 och höll på till 21. Vi sålde massor, såg till att vi kunde hjälpa alla våra shoppingsugna kunder, jag gjorde även en sminkning på min kollega Helene när det minglades omkring. Så f.ro.m. nu kan man boka make up kurs hos mig =)
Tiden bara sprang iväg och det var verkligen superroligt och trevligt att jobba idag. Mer sånt här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: