En blondins dagbok

Fikadejt med min vän Helena

Kategori: Allmänt

Måndag och jag är ledig, känns riktigt bra. Har sovit ovanligt bra i natt både jag och Magnus. Satte mig framför datorn medans jag käkade frukost innan det var dags att göra sig i ordning. Messade min vän Helena som jag visste var ledig idag och även sjuk och frågade om hon ville hänga med ner på stan.

Åkte och handlade lite välbehövligt på Dollar (fryspåsar, folie, bakpapper mm), nästa stopp blev Ica kvantum för att veckohandla. Avslutade dagen med en fika på Lilla K trädgårdscafé =)
Smörgås och vaniljbulle, mums!







När jag kom hem så städade jag köket och fyllde kylen med allt som jag hade handlat. Och när Magnus kom hem så käkade vi lite gröt innan vi gav oss ut för att fortsätta tvätta vår fasad som ska målas om ca 2 veckor.
Har tagit en liten paus nu medans Magnus är uppe på taket, men det är väl dags att bege sig ut och hjälpa till igen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: