En blondins dagbok

Mors dag!

Kategori: Festligheter

Söndagen den 27/5-2012

Världens bästa mamma!




Idag är det morsdag och då ska vi fira min älskade mamma.
Började dagen med att åka och jobba mellan 12-16, sedan så skyndade jag mig hem.
Hemma var det full fräs på grillen och allting var nästan klart så det var bara att slå sig ner och njuta av en underbar grillmiddag samt det underbara vädret.

I morsdagspresent fick mamma, ett kit från Body shop med peeling, duschkräm, en tvål, bodybutter mm. Samt ett kit med fotvård från samma märke plus serum och en ansiktskräm. Tror att det var rätt uppskattat ;)
Avslutade middagen med lite glass innan mamma och pappa tackade för sig och åkte hem.






Jag och Magnus har gjort i ordning gymmet till sommar sovrum. Det är så svalt och skönt där nere och speciellt dagar som denna då det är 28 grader ute. Tror att jag kommer att kunna sova bättre, andas bättre, snarka mindre (vilket jag tydligen börjat göra nu när jag är gravid).
Resten av kvällen tillbringade jag och Magnus i soffan, jag har börjat läsa nya boken av Mari Jungstedt och Magnus tittade på sport på tv´n.

Kommentarer

  • Anna Jonsson säger:

    Vad fina ni är!!! Första gången jag läser din nya blogg.. Jätte härlig,, känner igen mig själv när jag väntade Evelina ha ha... Njut nu av den här tiden för den är helt underbar!!! Man blir nästan sugen på en till... De två här hemma börjar bli så stora men de e super roliga och såå söta, små människorna:)) Finns inget bättre än att få vara Mamma... Ta hand om er så ses vi i sommar:)) Stor Puss o Kram,,, förresten du Strålar ha ha...

    2012-06-01 | 14:38:16
    Bloggadress: http://trettipluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: