En blondins dagbok

Helena 29 år

Kategori: Festligheter

Tisdagen den 6/3-2012

Idag fyller min bästa vän Helena 29 år, grattis till henne!

Det firade vi med att åka till Hudiksvall på kvällen tillsammans med våra pojkvänner. Jag hade bokat bord på restaurang 49´an där min kusin Robin jobbar som kock.

När vi kom dit så hade det strött ut rosblad på vårat bord och Helena som var födelsedagsbarnet blev bjuden på en mindre flaska skumpa dagen till ära.
Det fanns ju så mycket gott att välja på i deras meny, hade velat haft lite av allt ;) "Hungran är i farten"!

Födelsedagsbarnet såg ut att trivas med ett glas skumpa i handen....





Vi tog alla in vitlöksbröd med tzatziki till förrätt, mmmmm sååååå gott det var!



Till varmrätt så tog jag fläskfilé black and white och Magnus tog en plankstek.





Efterrätten blev vi bjuden på av min kusin Robin, så vi tog in varsin blåbärs cheesecake.
Tack för den fantastiska maten Robin, snyggt upplagt, bra service och maten smakade ljuvligt.



Vi hade en riktigt mysig och trevlig kväll, hoppas att vi gör om detta snart igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: