En blondins dagbok

Sthlm igen

Kategori: Festligheter

Torsdagen den 28/6-2012
 
Idag så åkte jag och älsklingen till Sthlm för att tillbringa några dagar där tillsammans innan det bär av vidare söder ut.
Åkte strax efter lunch efter att vi fått våra däck balanserade på en däckfirma och jag fått några löshårsslingor intejpade (som tyvärr hade lossnat).
 
Packade upp våra saker i lägenheten innan vi begav oss in till stan. Tog en sväng in på "Babyexperten" på Sveavägen för att titta vad de hade för barnvagnar att rekommendera oss. Men tyvärr ingen som passade oss. Tror att vi redan har bestämt oss ändå ;) Men man måste ju vara öppen för andra förslag också ;)
 
Middag fick det bli på "TGI Friday´s" i Kungsträdgården. Vi började med bruschettas med tomat och fetaost-röra. Sedan så åt Magnus en hamburgare och jag tog min favvokyckling med cheddarmos och jack daniels sås. Och till efterrätt blev det den otroligt goda men väldigt söta brownie med vaniljglass, kola och chokladsås ;) Mums!
 
Älskar dig så otroligt mycket världens bästa Magnus! Du är det bästa som finns!
 
 
 
 
 
 
 
Tanken var att vi skulle gå ner till norra bantorget för att titta på delfinalen i fotbolls Em efter maten. Men vi tyckte att det var lite för kyligt för att sitta ute ännu längre, så vi åkte hem och tittade på matchen på tv i stället. Och jag passade på att ta en varmt bad innan det var dags att sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: