En blondins dagbok

Middag på Växbo Krog

Kategori: Festligheter

Lördagen den 14/7-2012
 
Upp och hoppa redan klockan 08.00 för att strax efter kl 10.00 infinna mig på salongen i Järvsö. Anna heter tjejen som ska gifta sig idag, i Ljusdal kyrka.
Vi hade för någon vecka sedan provat ut make upen så det var bara att köra igång. Och hon blev lika nöjd nu som sist och tur är väl det, när det är hennes stora dag idag.
 
När jag kom hem så höll Magnus på med något i garaget och själv så satte jag mig i solstolen och läste. Fick besök av mamma och pappa som hade varit och tittat på en sommarstuga/tomt, men insåg att den inte var något för dem. Senare på dagen/kvällen bjöd de med oss till Växbo Krog för att äta middag.
 
Magnus med en stor iskall öl från Hälsingland
 
 
 
 
Jag åt en fisk/skaldjurstallrik med en massa smått och gott
 
 
Efterrättsbuffé, grapeshot, hallonpaj, ostkaka, hallonmousse, chokladmousse, sockerkaka, praliner mm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min snygging till pojkvän, älskar dig Magnus
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: