En blondins dagbok

Målning pågår

Kategori: All about me

Lördagen den 28/4-2012

Alla klev upp runt kl 07.00 men trött som jag är så låg jag och drog mig ytterligare en timme. Sedan var det dags att måla panel. Eftersom vädret inte var riktigt med oss idag så fick vi stå i garaget och måla. Senare på förmiddagen så dök mamma upp och ville hjälpa till och måla. Så nu gick det undan när jag, mamma och svärmor målade. Äntligen så såg man något slut på alla dessa brädor.

När mamma åkte hem så ställde jag mig vid spisen och lagade en enkel måltid för att alla ska få lite ny energi. Själv så var jag tvungen att gå och lägga mig och vila. Men det blev ingen kort vila, utan jag sov i 2 tim (från 18-20). Får se hur det går att somna i kväll/ i natt =) Men jag kände mig helt slut efter att ha stått upp i så många timmar, på ett stumpt betonggolv och målat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: