En blondins dagbok

En jobbig natt

Kategori: I väntans tider

Onsdagen den 23/5-2012

Vilken jobbig natt jag har haft. Vaknade flera gånger i natt och var tvungen att gå och äta något pga halsbränna (känns som om jag ska spy, så illa är det). Och inte nog med det så värker det i fogar och höfter så jag inte kan ligga på sidan.
Har även svårt att andas, får andnöd när jag ligger på rygg. Provade att bädda upp med en massa kuddar men det funkade inte. Provade även att ligga med huvdet mot fotändan av sängen...Ingenting hjälpte. Öppnade fönstret för att få luft, var uppe och gick men tiden bara tickade iväg.
Tur att jag inte ska jobba idag men denna natt över mig. Låg vaken mellan 03-05, sen lyckades jag slumra till och sov till och från till 08.30.

Skulle verkligen behöva göra lite nytta här hemma, städa tex. Men jag känner mig helt slut efter natten. Kanske får vila en stund, samla energi för att sedan ta tag i alla måsten.

När jag var och handlade så köpte jag några mat tidningar. Måste få inspiration just nu, känner mig inte sugen på något för tillfället.



Hittade en massa härliga grilltips som måste provas i sommar =)

Till efterrätt så svängde jag ihop en jordgubb och rabarberpaj.



Som jag serverade med vaniljglass, Mmmmm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: