En blondins dagbok

Besök från Skövde

Kategori: Inredning

Onsdagen den 16/5-2012

Jag har blivit sjuksrkiven 50% tills vidare (pga foglossning + karpaltunnelsyndrom). Så får jag ta en dag i taget och se hur jag mår och hur det känns.
Så idag onsdag så jobbade jag bara mellan 12-15 (kändes riktigt bra och mer hade jag inte fixat). När jag kom hem så plockade jag undan lite tills Magnus kom hem.
Blev så himla sugen på mjukglass, så jag och älsklingen åkte in till Bollnäs för att handla. Svängde förbi Jontas och köpte varsin mumsig glass =)
På vägen hem svängde vi förbi mamma och pappa för att säga hej.

Städade undan det sista när vi kom hem så att det är snyggt och städat tills i natt när vi får besök från Skövde.
Gick och la oss vid 23.00 och vid 01.30 så var Thomas, Elina och barnen här =) Riktigt roligt och trevligt att de vill komma och hälsa på oss här uppe i norr. Somnade om strax efter kl 02.00 efter att visat dem runt hur vi bor osv.

Fick en mycket trevlig och snygg present av dem, en turkos skål fån Jelly Bean =)
Tack underbara ni!





Blir lite sugen att beställa denna nu =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: