En blondins dagbok

Ultraljud nr 2

Kategori: I väntans tider

Måndagen den 27/2-2012

Idag var det dags för att gå på ultraljud, så att vi verkligen kan förstå att det finns någonting i min mage. Sist jag var iväg så såg jag bara någon som såg ut som en liten kidneyböna vars hjärta slog väldigt fort =)

Den här gången såg man verkligen mer, vi kunde se bebisen! Det lilla huvudet, magen och benen.....hur sött som helst. Den visade oss också att den kunde göra en kullerbytta ;) då blev både jag och Magnus lite chockad. Så himla liten men ändå så underbar.

Vi tackade för oss och sen när vi satte oss i bilen så kom tårarna. Tänk att vi ska bli föräldrar, tänk att jag har en liten bebis i magen.
Min kära mor hade ringt flera gånger under tiden, nyfiken och ville höra hur det hade gått. Så vi åkte förbi mamma och pappa på vägen hem och berättade vad vår lille hade gjort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: