En blondins dagbok

Berätta för nära och kära

Kategori: I väntans tider

Lördagen den 4/2-12 så berättade vi för mamma och pappa att de skulle bli mormor och morfar.
De blev jätteglada och lyckliga och kunde inte sluta skratta och le. Så härligt att se, själv så rann bara tårarna när vi berättade =) Men sån är jag....

Lördagen den 11/2-12 åkte vi ner till Skövde och berättade för svärmor och svärfar att de skulle bli farmor och farfar.
De blev också jätteglada, särskillt svärmor som inte har några barnbarn sen innan.

Helena min bästa vän fick reda på detta samma dag som jag själv fick reda på det. Eftersom jag skulle luncha med henne på stan men helt plötsligt befann mig hemma igen och hon fick komma och hämta mig. Hade sagt att jag hade problem med äggledarna och skulle besöka barnmorskan angående det. Men hon förstog direkt när jag öppnade dörren. Och då föll det någon tår från hennes kind, så söt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: