En blondins dagbok

En dag full av shopping

Kategori: Baby shopping

Måndagen den 18/6-2012

Idag var det stan och shopping som stod på vårt schema. Inget vidare väder idag heller tyvärr, regnet hänger i luften och det blåser.
Åkte in till stan vid lunchtid och var tvugna att fylla på energiförrådet direkt för att orka med. Tog en snabb fika på Åhléns City och sedan bar det av in och ut ur alla affärer.

Det enda jag köpte åt mig själv var 2 st svarta handdukar från Lexington.



 Men till vårt ♥ så blev det ett par skor från Nike och en filt från Lexington.





Hann även med en lunch inne på Hötorgshallen, en glass på Montis i Gallerian mm i all shopping.
Avslutade dagen med en middag på Jensens. Vi hade verkligen sett fram emot deras ceasarsallad samt deras sommarefterrätt med jordgubbar, mjuklass och smällt choklad.
Servisen var urusel, vi fick vänta jättelänge på både att få ett bord, beställa och vår mat.

 Och detta var det som kom ut, ett skämt!
Snyggt upplagt, NOT! De krispiga grönsakerna, var är de? Pinsamt skulle jag kalla detta.



Vi blev så besvikna då de tagit bort ceasarsalladen och att servicen var så dålig och maten var inte heller något att ha, så vi hoppade faktiskt över den efterlängtade efterrätten och åkte hem i stället.



När vi kom hem var jag helt slut i mina stackars fogar, höfter och fötter. Så det var riktigt skönt att få krypa ner i sängen och sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: