En blondins dagbok

Ny vecka.....

Kategori: Allmänt

Måndag den 4/6-2012

Då var det måndag igen och en ny vecka. Ute är det grått och trist väder i vanlig ordning, när ska sommaren komma?
Nu har jag bara ca 2 veckor kvar innan jag går på semester och då vill jag njuta av sol och värme.
Den här veckan jobbar jag mån, tis och fre på Åhléns och på tor är det dags att göra en massa studenter snygga till balen. Känns som en rätt skön vecka =)

Nu ska jag passa på att göra lite nytta här hemma, byta sängkläder, tvätta mm innan älsklingen kommer hem och gör mig sällskap för lunch innan det är dags att åka och jobba.

Ojojoj vad vårt ♥ busar runt i magen just nu. Vrider och vänder på sig hela tiden, ger mig en spark/knytnäve lite då och då. Trycker på kissblåsan så jag känner mig konstant kissnödig. Känner mest av den då jag pratar och äter, tror kanske att den gillar att höra min röst ;)

Jobbtimmarna rullade på rätt bra och när jag slutade så köpte jag med mig en sallad och åkte hem till Helena och hälsade på. Eftersom Magnus inte var hemma, han och pappa var och köpte ett solarie som vi ska ställa i gymet.

Fick ett paket från Ellos idag, med sängkläder och en overall som jag beställde för några veckor sedan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: