En blondins dagbok

Morgontrött och dålig sömn

Kategori: Allmänt

Tisdagen den 5/6-2012

Godmorgon tisdag....Ännu en jobbig natt! Igår kväll så kunde jag inte somna, koppla av för att vårt lilla ♥ bara höll igång hela tiden. Vände och vred på sig, gav mig en knytnäve och spark hit och dit.
Men när jag äntligen lyckades somna vid 00.30 så fick jag sova rätt gott fram till morgonkvisten. Vaknade vid 06.30 när Magnus kliver upp, av att jag inte kan andas (allting trycker verkligen på just nu). Fick sätta mig upp, dricka vatten och ta nässpray och skaka liv i mina stackars händer/fingrar som domnar bort.
Hade gärna somnat om men det var ingen idé, så det var bara att kliva upp. Se hur pigg jag kommer att vara idag ;)

Ska jobba mellan 11-15.30 sen blir det hem och lägga sig på soffan och vila. Tror att det är fotboll på tv`n ikväll, vilket innebär fotmassage för mig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: