En blondins dagbok

Midsommardagen 2012

Kategori: Allmänt

Lördagen den 23/6-2012

Tog lite sovmorgon i morse och försökte sova ut så länge det gick. Men min "dampe" till pojkvän var uppe med tuppen i vanlig ordning. Hann ville börja snickra och fixa med huset. Men jag förbjöd honom att sätta igång före kl 11.00, tror inte att våra grannar hade uppskattat en massan bankande tidigt på midsommardagen. Och strax efter kl 11.00 kom pappa och hjälpte Magnus.

Själv så har jag varit helt slut igår, kanske kan bero på att jag stog och lagade mat och fixade i flera timmar igår. Har inte haft någon ork, lust eller energi till någonting idag. Har mest legat i sängen och tyckt synd om mig själv.

Senare på eftermiddagen så kom mamma, lagom tills det var dags att sätta igång grillen.
Så idag fick vi njuta av allt kött och en massa annat gott som vi inte orkade äta igår.

Kvällen tillrbingades i tv-soffan framför fotboll ( i vanlig ordning nu under EM). Men trött och slut som jag var så kröp jag ner i sängen före innan Magnus gjorde mig sällskap.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: