En blondins dagbok

Ännu en sömnlös natt

Kategori: Baby shopping

Tisdagen den 12/6-2012

Ännu en sömnlös natt, har väl klivit upp en gång i timmen för att jag varit kissnödig plus att mina händer känns som bly (får domningar så att jag knappt känner mina händer/fingrar). Och detta stör verkligen min sömn, inte konstigt att man är trött jämt. Och bättre lär det väl inte bli ;) hade ju gärna vilat upp mig innan. Hoppas det vänder snart så även jag får sova gott om nätterna innan det är dags för vårt ♥ att hålla mig uppe om nätterna.

Idag ska jag in och jobba mellan 12-15, hoppas att timmarna går fort så jag får hem och vila.

Har nu fått i mig lite frukost men sitter här framför datorn och gäspar så tårarna sprutar. Ska börja göra mig i ordning och ska även hinna med att laga lite lunch åt både mig och Magnus innan det är dags att åka och jobba. ´
Hittade lite kläder till vårt ♥ igår som jag gärna skulle vilja ha.



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: