En blondins dagbok

Prag Dag 3

Kategori: Resor

Onsdagen den 11/7-2012
 
Idag har vi inga inbokade turer utan tänkte klara oss på egen hand, bara ta dagen som den kommer.
Kände mig inte alls något pigg i morse när vi klev upp, har börjat få hosta, vilket gör att jag sover jättedåligt. Så efter att vi hade käkat frukost så gick jag och la mig på rummet igen och vilade medans Magnus och Rigmor gick en sväng på stan.
 
När jag hade piggnat på mig och mådde lite bättre på eftermiddagen så tog vi en taxi in till gamla stan och strosade runt där. Verkligen supermysigt och trevligt.
 
Åt en riktigt god middag på en bakgata. Rigmor och Magnus njöt av varsin iskall tjeckis öl i värmen.
 
 
 
 
Det fanns en massa härliga butiker......
 
 
 
 
 
Då var det sista dagen för oss här i Prag. Vi har haft det supermysigt och trevligt. Kanske ses någon gång igen ;)
Nu väntar det jobbiga, en lång bussresa hem igen.
 
Tack bästa svärmor för att vi fick följa med på den här resan och dela den med dig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: