En blondins dagbok

Hemma igen

Kategori: Allmänt

Fredagen den 13/7-2012
 
Idag är det fredagen den 13:de!
Vaknade vid 10-tiden och då var det dags att packa igen, packa in allt i bilen och göra oss i ordning för att åka hem till norr igen.
 
Efter att lyckats fått in allting i bilen, käkat frukost och sagt hej då till svärmor så åkte vi förbi "Interflora Fresh" för att köpa med lite snygga prylar hem. Jag ville bla. ha en större kruka på köksbordet (då blomman vi har i har vuxit ur den förra), samt en kruka som jag ska ha i barnkammren på byrån. Älskar dessa krukor från Asa, skulle kunna köpa dem allihopa om det inte vore för min sambo som stoppar mig varje gång ;) Och bra är väl kanske det ;)
 
Nästa stopp blev godisbutiken "Rattugglan", där jag sprang in och plockade på mig ett kilo godis =) Mums! Lite färdkost.
Sen åkte vi raka vägen hem. Hade sån tur att pappa hade lagat mat oss tills vi kom fram så vi svängde förbi där först. Ikväll så sätter "Stadsfesten" igång i stan. Hade jag inte varit så trött och hängig så hade jag gärna gått dit, ikväll spelar ett av mina favoritband "Dead by april". Efter att både fått middag och efterrätt i magen så tackade vi för oss och åkte vidare hem.
 
Började med att packa ur bilen med allting som vi har shoppat under dessa två veckors semester. Och det har ju blivit en del.
Sen så blev det inte många knop gjorda innan det var dags att sova. Jag ska upp tidigt imorgon och sminka en tjej som ska gifta sig i Ljusdal.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: