En blondins dagbok

En regnig och grå dag

Kategori: Allmänt

Fredagen den 6/7-2012
 
Idag kände jag mig inte alls bra eller pigg när jag vaknade. Förkylningen har blivit värre, likaså halsonten. Så efter att jag ätit frukost och gjort mig  ordning så avr jag tvungen att krypa ner i sängen och vila en stund till. Under tiden så passade Magnus på att få lite egen tid, åkte till butiker som jag inte gillar att gå i, tex Biltema mfl.
 
Tanken var att vi skulle åka till Smögen idag, men med tanke på både vädret och mitt tillstånd så fick vi hoppa det den här gången. Men hoppas på ett besök där senare i sommar kanske ;)
 
När han kom tillbaka för att hämta mig så åkte vi till apoteket och köpte lite saker mot min förkylning, måste göra allt för att bli pigg nu, vi som åker till Prag tidigt på sön morgon.
 
Tog sedan en fika nere på stan, varm choklad fick det bli för mig och min onda hals tillsammans med en bit morotskaka. Vi blev tyvärr inte så långvariga på deras uteservering då regnet kom och bara öste ner.
 
 
 
 
När vi kom hem igen så var jag tvungen att lägga mig och vila en stund innan det var dags att äta lite tillsammans med Magnus föräldrar. Tog sedan en sväng upp till Thomas och Elina. De bjöd på jordgubbar och glass. Och alltid när man har trevligt och mycket att prata om så springer tiden iväg och det var dags att åka hem och sova.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: