En blondins dagbok

mer kläder till bebisen

Kategori: Baby shopping

Tisdagen den 7/8-2012
 
I natt har jag tydligen drömt att jag var en varg, enligt Magnus så har jag ylat och vrålat under natten. Även svärmor hade hört detta.
 
Sov till klockan 09.00 sen skyndade jag att göra mig i ordning så åkte jag och svärmor in till stan.
Men först ett besök hos barnmorskan för att kolla blodtryck/väga/mäta/lyssna mm.
Allting verkade bra förutom mitt höga blodtryck som låg på 145/95. Finns tyvärr inte så mycket att göra åt det, bara hoppas på att undertrycket inte går över 110. Finns fortfarande inget spår av äggvita i mitt urin så det är ingen havandeskapförgiftning, vilket känns väldigt skönt.
 
Käkade lunch på Krokanen (tänk det stället blir bara sämre och sämre, man får mindre o mindre mat på tallriken och inte är det speciellt billigt heller). Sen blev det besök på bl.a. Lindex, Kappahl, Team Sportia, Åhléns mm.
Jag köpte så klart lite mer babykläder (men den här gången köpte jag kläder som jag vill att ♥ ska ha på sig på vägen hem från bb). Det blev en body i vitt med matchande vita byxor, resten har jag hemma.
 
 
 
 
Stannade och handlade på vägen hem och när vi kom hem så var jag tvungen att lägga mig och vila en stund. Sedan var det dags att laga middag och idag fick det bli lasagne, mums.
Resten av kvällen tillbringade vi i tv-soffan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: