En blondins dagbok

Marknad i stan

Kategori: Allmänt

Fredagen den 10/8-2012
 
Då var det fredag och dags för föräldrarutbildning igen. Idag ska vi prata om "förlossning". Nödvändigt men läskigt.
 
Hade tyvärr ganska högt blodtryck idag, 145/100 men fortfarande ingen äggvita. Känns skönt, är så rädd att få havandeskapsförgiftning. Hon ringde och rådfrågade med en läkare i Gävle om jag skulle behöva komma in i veckan men så länge inte undertrycket är över 110 och jag inte har någon äggvita i urinet så var det lugnt fram till vecka 40. För då vill de träffa mig om det fortfarande är oförändrat.
 
När utbildningen var klar så åkte vi in till stan för att titta och käka lite. I helgen är det marknad i stan så vi tog en liten tur ut mot Långnäs och tittade på allt som fanns.
Passade på att käka en langos efter vägen. Jag hade för mig att det var mycket godare än den var, men jag fick min langos iallafall ;)
 
 
De sålde äkta gammeldags cocosbollar från Järvsö så en kartong med sånna fick följa med hem =)
 
 
 
När vi kom hem så var det bara att bänka sig i tv-soffan, dags för handboll igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: