En blondins dagbok

Då har man blivit Volvo kombi ägare

Kategori: Allmänt

Söndagen den 29/7-2012
 
Idag är det kanonväder, solen skiner och det är riktigt varmt ute. Hade gärna legat ute och solat idag, kanske t.o.m. tagit mig ett dopp.
Men eftersom Magnus är ledig idag och har möjlighet att åka och titta på bilar så bestämde vi oss för att göra det i stället. Fick med oss pappa till Köping för att titta på en Volvo v50.
Det trodde jag aldrig om mig själv, att jag skulle kunna tänka mig att köpa en volvo. Men Magnus och bilens skick och utseende fick mig att ändra mig. Så idag är dagen då jag lämnar bmw-livet (kanske inte för gott) och blir med volvo i stället. Spännande =)
 
Nu när vi ska ha barn och blir tre så behöver vi verkligen en större bil. Tror att den här kommer att passa oss riktigt bra. Det fick bli en vit också =) Snyggt!
Nu ska Magnus hotta till den lite med tonade rutor, större däck och tuffare fälgar så blir den ännu snyggare.
 
Älsklingen i vår nya bil!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: