En blondins dagbok

Umgås med nära vänner

Kategori: Allmänt

Söndagen den 22/4-2012

I natt har jag sovit riktigt bra även om det har gjort ont i höfterna och ovanför rumpan. Så vi sov faktiskt ända till kl 10.00, vilket var evigheter sen sist. Men välbehövligt tror jag =)
Hade mer ont än någonsin när jag vaknade, hade svårt att göra mig i ordning och klä på mig. Nu får detta ta slut...orka ha ont!
T.o.m. att sätta sig i bilen blev ett problem, känner mig som en gammal kärring, usch och fy vad ont det gör.

Åkte förbi Babyproffsen för att kolla in barnvagnen vi ska köpa igen och letade efter någon form av "fogbälte".
Svängde förbi Chilli och kollade lite och sedan blev det en snabbis in på Lindex och H&M. Köpte en massa leggins åt mig själv sen så fick det bli två bodys till vårt lilla ♥





Sen så orkade jag faktiskt inte gå i några fler butiker. Och för er som känner mig (shopaholic) så förstår ni att det är riktigt illa.
I stället köpte vi med oss en sallad från Prima (idag igen) och åkte upp till våra vänner Thomas och Elina.
Och där blev vi kvar hela dagen/kvällen. Det är alltid så mysigt och trevligt att umgås med dem och deras små charmtroll Selma och Casper.
Vi fikade, pratade, tittade på fråga Olle dokumäntär, käkade middag, pratade ännu mera, käkade middag, efterrätt, godis och tittade på big brother. Precis som det ska vara när man är med nära vänner.
Sedan var det dags för oss att åka hem, vi ska ju upp tidigt imorgon för att gå på begravning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: