En blondins dagbok

Påskdagen

Kategori: Filmtips

Söndagen den 8/4-2012

Idag blev det en riktigt soft inne slappardag. Har inte hänt särskillt mycket, vilket kan vara rätt skönt ibland.
Vi tog en tur till Järvsö och passade då på att fika på Lill Babs Café.

Jag åt min favvosmörgås med fetaost, tzatziki och grönsaker, mums och så delade jag och Magnus på en bit drömrulltårta =)









Senare på kvällen så tittade vi på filmen "The adventure of Tintin".



Om filmen:
Tintin och hans vänner hittar en karta till ett sjunket skepp som tillhörde en förfader till Kapten Haddock, och beger sig ut på en skattjakt.

Så tyckte jag:
Så snygg och välgjord film. Både spännande och rolig, bra handling mm. Det verkar som om det kan bli en uppföljare ;) vilket jag verkligen ser fram emot.

++++

Kommentarer

  • Helena säger:

    Tack för att du kom förbi med filmerna idag, ska kolla på den första när Kris kommer hem.



    Massa gott ni åt då =)

    2012-04-15 | 18:26:37
    Bloggadress: http://nenahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: