En blondins dagbok

Foglossning på gång eller?

Kategori: I väntans tider

Fredagen den 20/4-2012

Har tidigare haft lite problem med lättare foglossning (tror att det är det), men idag slog det till ordentligt. Jag kan nästan inte gå, det hugger, värker och gör väldigt ont. Kan knappt böja mig ner...jobbigt att klä på sig osv.

Efter att ha jobbat och stått upp mellan kl 10-19 så var jag helt slut när jag kom hem. Värken var värre i både höfter, rumpa och rygg....Hoppas detta kommer att gå över, det är näst intill olidligt.
Vaknade upp under natten och tårarna sprutade, kunde inte sova, ligger och vrider och vänder på mig pga smärtan. Älsklingen gav mig lite massage och sedan lyckades jag somna om.

Ska jobba mellan 10-14 imorgon lördag så det är väl bara att bita ihop. Sedan åker vi ner till Skövde, så då har jag minst 5 tim i bil som väntar. Får se hur det ska gå?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: