En blondins dagbok

Sova ensam

Kategori: All about me

Fredagen den 30/3-2012

Stackars Magnus som var tvungen att kliva upp kl 05.50 i morse. För att vid kl 06.30 infinna sig hemma hos pappa. Sedan bar det av vidare till Skavsta och sedan Tyskland för deras del. Själv så sov jag till kl 08.00, hade gärna sovit längre med tanke på att natten har varit hemsk. Har drömt mardrömmar, haft ont i svanken och höfterna....Vet inte hur jag ska ligga för att få sova bekvämt?! Jobbigt är det i allafall.....

Åkte in till jobbet vid 11.30 för att hinna stoppa lite lunch i magen innan det var dags att börja jobba kl 12.00.
Trodde att det skulle vara fullt upp idag när det är fredag och folk har fått lön, men så blev det inte.
När vi stängde vid 19 så åkte jag och hämtade mamma så åkte vi till Restaurang "Take Off".
Mamma åt en nachotallrik och jag åt en avokadosallad med skagenröra.

När jag kom hem så satte jag mig framför datorn och kollade runt lite. Snart dags att gå och sova. Känns så där med tanke på att jag ska sova själv. Vilket jag inte tycker om, mörkrädd som jag är.
Saknar min älskling redan, kom hem och gör mig sällskap i sängen.
Kan jag inte somna får jag väl åka hem till mamma =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: