En blondins dagbok

Orkeslös och trött

Kategori: Allmänt

Söndagen den 10/6-2012

Tänk att det redan är tionde juni, snart midsommar och allt och än har vi inte fått någon värme. Vart är sommaren?
Började dagen med en stadig frulle bestående av scrambled egg, american pancakes, fil/flingor, juice mm. För att orka med dagen.

Hjälpte sedan Magnus med att tvätta bilen =) Känner mig så duktig. Men sen blev jag så trött och orkeslös så efter att vi hade fikat så kröp jag ner i sängen igen.

Idag är en sån där jobbig dag igen, en dag då jag inte orkar något, känner mig helt slut, matt och bara blä! Och då är det lika bra att lyssna på kroppen och gå och lägga sig.
Vilade i ca 2 tim....välbehövligt och skönt =)
När det var dags att käka lunch så bröt jag ihop och tårarna sprutade på mig, en blandning av hormoner och utmattning...

Vid 17-tiden åkte vi hem till mamma och pappa som skulle bjuda på grillat. Det fanns en massa gott och till efterrätt hade pappa gjort en supergod och knäckig rabarber och jordgubbspaj, mums!
Började att titta på första halvlek i fotbollen men i pausen så skyndade vi oss hem. Kröp ner i soffan och Magnus tittade på fotboll medans jag läste. Inte många sidor kvar nu, vad ska jag läsa sen då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: