En blondins dagbok

Middag på Condis

Kategori: Allmänt

När vi hade kollat klart på balen och träffat alla vi kände så åkte vi hem. Jag tyckte att vi skulle åka till Järvsö och käka och frågade om Helena och Kris ville hänga på och de ville de. Åkte vid 19-tiden då det fortfarande var varmt och soligt, men när vi kom dit blev det kallt så vi satte oss inne i stället.
Fick vänta ovanligt länge på maten, så här lång tid brukar det inte ta......och vi som var så hungriga!!!!

Vitlöksbröd



Jag åt en pasta carbonara, riktigt god, mums!



Magnus hade redan ätit när jag kom hem så han tog en kaffe och en brie/salami smörgås



Tack Helena och Kris för en trevlig kväll, det gör vi om snart igen =)

När vi kom hem så spelade Magnus lite tv-spel medans jag läste några sidor ur min nya bok "Stockholm rosé". Sedan så somnade vi båda direkt....trötta efter en lång dag, men snart är det helg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: