En blondins dagbok

En ny vecka

Kategori: Allmänt

Måndagen den 11/6-2012

Då var det måndag igen, en ny arbetsvecka men snart så får jag äntligen semester. Endast 4 arbetspass kvar och jag hoppas att de kommer att gå fort för nu vill jag vara ledig. Hade ju varit ännu bättre om vädret ville bli bättre tills dess, jag vill ha sol, värme och badväder =)

Idag är det alldeles grått och trist ute, regnet verkligen hänger i luften. En dag då jag helst inte velat gå utanför dörren, men har inte så mycket att välja på. Ska snart åka in till stan och uträtta lite saker innan det är dags att jobba några timmar.

Sen blir det att skynda sig hem, mysa ner mig i soffan med Magnus och vänta på att fotbollen ska börja. Idag ska nämligen Sverige spela =) Sverige - Ukraina.
Hejja Sverige!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: