En blondins dagbok

Njurbäckeninflammation!

Kategori: All about me

Måndagen den 10/9-2012
 
Det blev några dagar jag fick stanna på sjukhuset, först idag måndag fick jag lämna.
Efter att ha fått svar på mina blododlingar så hade jag njurbäckeninflammation samt bakterier i blodet. Troligtvis har jag fått detta efter att ha haft kateter under snittet/förlossningen. Som tur är så har jag inte känt av detta, tydligen kan man ha riktigt ont. Kan bero på att jag gått på ipren/alvedon som smärtlindring efter snittet att det var det som gjorde att jag inte kände något. Eller så har jag fått högre smärtgräns efter den tuffa tiden på bb/förlossningen. Det ända jag känt av är att det har gjort ont i ryggen men det trodde jag berodde på värkarna eller att jag varit mycket sängliggande, men det var väl njurarna som spökade då.
 
Men äntligen hemma igen, nu ska jag bara knapra pencilin i 1 vecka sen så ska jag vara helt återställd. Längtar! Vill vara frisk och må hundra så att jag får njuta av vår lilla dotter.
Om jag mår bra så ska vi åka till Skövde på fre. Vi skulle egentligen ha åkt dit förra fre men då låg jag ju inne på sjukhuset. Så nu håller jag tummarna, så vi kan få hälsa på alla där nere och att de ska få träffa vårt lilla underverk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: