En blondins dagbok

Vilken värme

Kategori: Allmänt

Torsdagen den 24/5-2012

Vad var det som hände? I natt har jag sovit som en prinsessa =) Hur skönt som helst, hoppas det håller i sig.
Vaknade strax innan 09.00 och ute sken solen och det var 18 grader ute redan då, är sommaren äntligen här för att stanna?
Käkade frukost för att sedan lägga mig ute på baksidan och sola en timme innan det var dags att göra sig klar samt packa sminkväskan.

Klockan 14.00 hade jag tid i Järvsö för att göra en prov make up på en tjej som heter Julia. Hon ska gifta sig på lördag så idag provade vi lite olika sminkningar.

När jag åkte där ifrån så blev jag så sugen att äta middag på Condis så jag ringde och frågade älsklingen som nappade direkt =)
Vi ringde även Helena och Kris och kollade om de skulle med. Så klockan 18.30 har vi bokat bord på "Condis".

Ute är det just nu 25 grader, riktigt hett. Ovan värmen som man är. Känner att det kanske är läge att skaffa en utedusch. Jag som är gravid och varm ändå, jag skulle verkligen behöva svalka av mig lite då och då för att inte koka av värmen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: