En blondins dagbok

Kristi himmelfärds dag

Kategori: Baby shopping

Torsdagen den 17/5-2012
(Norges nationaldag och kristi himmelsfärds dag)

Fick sova till kl 09.00 i morse, det trodde jag aldrig med två små barn i huset ;)
Idag är vi lediga och tänkte åka in till stan och luncha på Lilla K med våra Skövdevänner. Synd på det dåliga vädret, blåsigt och kallt.

Lunchen blev fläskfilé med ugnsrostade grönsaker och fetaostkräm.



Elina och Magnus



Efter att vi hade lunchat så tog vi en vända och tittade bla på sköldpaddorna som de har.



Thomas och Selma



Åkte förbi Åhléns och tittade lite, kunde inte riktigt slita mig från min arbetsplats ;)
Jag och Magnus köpte en snuttefilt och en skallra från "Disney" Nalle Puh till vårt lilla ♥





Svängde in till mamma och pappa så de fick träffa våra underbara vänner.
Åkte sedan förbi Coop och handlade lite inför kvällens middag, som blev tacos. Efter maten så bänkade vi oss framför tv´n och tittade på Big Brother, mm. Sen så var det läggdags, jag ska ju upp och jobba några timmar imorgon (09.50-13.40).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: