En blondins dagbok

En dag i Valbo

Kategori: Baby shopping

Torsdagen den 10/5-2012

Klockan 09.00 i morse så kom min vän Helena och plockade upp mig. Vi ska åka ner till Gävle/Valbo över dagen. Jag ska och träffa min läkare, sen så blir det nog lite shopping i Valbo Köpcentrum och ett besök hos Helenas syster och lille Freja.

Började med att hälsa på Eva och Freja. Det var trevligt, inte varje dag man träffar dem.
Klockan 12.00 var det dags att besöka doktorn, se vad han har att säga.
När vi var färdiga på läkarmottagningen så åkte vi till köpcentrumet för att äta lite lunch och kolla affärer.
Det fick bli en varsin ceasarsallad för att ladda batterierna inför shoppingen =)



Hittade lite smått och gott till vårt lilla ♥





Min kära vän Helena kunde inte heller håller fingrarna i styr och plockade på sig en massa till vår lille bebis.
Till mig själv så köpte jag 3 par örhängen och leggins. Jag skulle egentligen inte handla något, men det är ju så roligt.







Fick även med mig en Bukowskinalle hem som lilla kusinbarnet Jackilee ska få sin dopdag.
Sedan var det dags att åka hem, jag ska nämligen vara hos min andra frissa Eva på hårfager kl 16.30. Dags att sätta om löshåret efter blekningen igår.



När jag var klar så hämtade älsklingen upp mig så åkte vi och lämnade in hans cykel på reparation/service.
Sedan hem och bara softa och mysa resten av kvällen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: