En blondins dagbok

Nya tapeter beställda

Kategori: Inredning

Fredagen den 25/5-2012

Idag har det varit 27 grader och sol, så himla skönt. Passade på att lägga mig ute en stund för att få lite färg (känner mig sååå vinterblek fortfarande). Men sen jag blev gravid så har inte sol och värme varit lika lockande, så det dröjde inte länge tills det var dags att flytta in i skuggan och läsa lite i stället.

Fick besök av pappa, Magnus och Helena på lunchen. Pappa ville bara ha lite fika och Magnus och Helena fick lite lunch innan de alla skulle tillbaka och jobba.

När klockan blev fyra så åkte jag och hämtade Magnus på jobbet. Så åkte vi till "Granngården" för att köpa myrmedel. Det har börjat komma en massa myror överallt och det gillar vi inte.
Nästa stopp blev "Colorama" där vi beställde tapeter till både barnkammare och gillestugan (är trött på den färgstarka som vi har där nu).

Denna tapet har vi i kontoret nu (har hunnit haft den där i míndre än ett år). Men nu ska detta bli barnkammare, så då ska det upp en ny tapet. Men eftersom vi tycker så mycket om denna så får det bli en lika nere i gillestugan. Kommer att bli snyggt tror jag =)





Svängde förbi mamma och pappa på vägen hem. Där blev vi bjuden på kyckling och potatissallad (gott, slapp vi laga mat idag) och till efterrätt blev det prinsesstårta.

Väl hemma igen så slappade vi framför tv´n, tittade på Let´s Dance. Hejja Molly och Anton!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: