En blondins dagbok

Middag ute med älsklingen

Kategori: Festligheter

Söndagen den 13/5-2012

Började morgonen med att måla garageporten och framsidan innan det var dags för mig att göra mig klar till jobbet.
Mellan klockan 12-16 jobbade jag. När jag kom hem så var pappa och hans vän Stefan hemma hos oss och hjälpte Magnus med panelen på vardagsrumsdelen.
När de var klara för dagen så bestämde jag och Magnus oss för att åka till Järvsö för att äta.
Middag på restaurang "Condis" fick det bli.
Ett av mina favoritställen på sommaren här i Hälsingland.

Vitlöksbröd till förrätt, mums!



Jag var som alltid sugen på kött, så jag åt fylld lövbiff med pommes Anna och sås.



Magnus åt en riktigt god carbonara



Hade en riktigt mysig och trevlig kväll tillsammans med älsklingen.
Imorgon är det måndag och en ny vecka väntar. Själv så börjar jag veckan med att vara ledig =)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    All mat ser såå god ut!! Bollnäs måste ha grymma restauranger!!

    2012-10-07 | 09:23:09

Kommentera inlägget här: