En blondins dagbok

Hej från vår lille prins/prinsessa

Kategori: I väntans tider

Måndagen den 30/5-2012

Idag var det dags för ytterligare ett ultraljud samt besök hos barnmorskan. Blev så besviken på kvinnan som gjorde ultraljudet i Gävle så vi har bett om ett nytt, för att få lite fler bilder.

Här är vår älskling!
Helt otroligt vad mycket som har hänt på 3 veckor, sedan sist vi sågs.
Här vinkar vår lille till oss, så söt.



När vi var klara så åkte vi till "hjälpmedelsbutiken" och köpte mig ett fogbälte. Ett bälte som jag ska prova att ha på jobbet, när jag står upp och jobbar långa dagar. Se om det kan hjälpa, det är värt att prova i allafall =)
Klockan 11.00 var det dags att åka och jobba för mig medans Magnus åkte hem och snickrade igen.

Idag är det valborgsmässoafton, men vi har ingenting speciellt inbokat. När jag slutade vid 17.00 så åkte vi och hämtade pizza. Alla var trött och slut efter dagens arbete (svärmor, svärfar och Magnus som har hållt på med huset hela dagen). Sedan så följdes en lugn och soft kväll innan sängen väntade.

Trevlig valborg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: