En blondins dagbok

Frisörbesök

Kategori: All about me

Onsdagen den 9/5-2012

Börjar dagen med lite gnäll, min kropp skrek rakt ut i natt efter mina 10 tim på Åhlénsgolvet igår. Vaknat varje timme pga smärta (värk i höfter och fogar), behöver även gå på toa var och varannan timme plus att mina händer känns som om de försvinner på natten (mycket jobbigt o obehagligt).

Blev väckt klockan 08.00 av byggare som håller på att gräva ner "fiber" på våran gata. Hela huset vibrerade när de satte igång sina maskiner. Upp och hoppa för att få lite frulle i magen. Tittar ut och då öser regnet ner, mysigt men jag hade föredragit sol idag när jag är ledig.

Klockan 11.00 ska jag till frissan och bleka min hemska utväxt. Det är sju veckor sen sist, så nu är det äntligen dags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: