En blondins dagbok

Fotboll på tv ikväll

Kategori: Allmänt

Onsdagen den 30/5-2012

Eftersom jag är sjukskriven 50% så jobbar jag bara halva mina arbetsdagar nu. Så idag börjar jag kl 14.30-19.10.
Vaknade första gången vid 08.30, klev upp och käkade frukost och pysslade lite. Sedan vid 11-tiden blev jag så trött igen och var tvungen att krypa ner i sängen igen. Och då sov jag till kl 13.30, sen var det dags att göra sig i ordning för att jobba. Usch och fy vad jag är trött nu, kan bero på mina tuffa nätter då jag sover sååå dåligt.

Alla säger att jag ska passa på att sova nu, för sen när bebisen kommer så kommer jag aldrig att få sova. Så det tänker jag lyssna på =)

Lite att göra på jobbet idag, lugnt med folk i vanlig ordning nu för tiden tyvärr.
När jag skutade så åkte jag och hämtade Magnus och så åkte vi in till stan igen för att hämta ett stor paket som vi fått av våran vän Thomas, tack så mycket för det kära vän.

Stannade och handlade på Ica på vägen hem. Sen bänkade vi oss framför tv´n och fotbollsmatchen mellan Sverige - Island.
Till middag framför tv´n blev det kycklingspett med potatissallad, grekiska oliver, grekiskt lantbröd och vattenmelon, mums!

Sverige vann!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: